5 فیلم جدید ایرانی
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5

5 فیلم جدید ایرانی

دانلود فیلم خوک «خوک»، جدیدترین ساخته‌ی مانی حقیقی، کمدی سیاه دیوانه‌واری است که در دل خود مفاهیم زیادی را از جنبه‌های مختلف دنیای امروزمان گنجانده است.
مانی حقیقی، کارگردانی است که کارهایش (با صرف نظر از تعداد معدودی از آن‌ها)، دنیای منحصر به فرد و زبان ساختارشکنانه خاص خود را دارند. سینمای او با آنچه در چند کار اخیرش مشاهده کردیم، حاصل آمیخته شدن فرمی تازه با محتوایی چندجانبه بوده که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

دانلود فیلم قانون مورفی فیلم قانون مورفی یک اثر کمدی فانتزی است که برخلاف اثری چون تهران لس‌آنجلس، واقعا رنگ و بوی فانتزی را به خود می‌گیرد و تا حدی به اصول این ژانر پایبند است. قانون مورفی اما در بخش کمدی خود زیادی به بیراهه می‌رود و در لحظاتی کنترل فیلم از دستان کارگردان خارج می‌شود. فیلمنامه‌ای که رامبد جوان برای قانون مورفی در نظر گرفته اصلا به شسته و رفتگی فیلم قبلی او یعنی نگار نیست و پر از حفره و مشکل است.

دانلود فیلم راه رفتن روی سیم  راه رفتن روی سیم » که احتمالاً نامش را از فیلم « راه رفتن روی خط » الهام گرفته ( که آن نام هم برگرفته از یکی از ترانه های معروف جانی کش بود ) ، ملغمه ای به شدت نامتجانس از معضلات اجتماعی است که بی آنکه ارتباطی با یکدیگر داشته باشند در طول فیلم بطور صورت مسئله مطرح می شوند و سپس یکی پس از دیگری به حال خود رها می شوند! در ابتدای فیلم ما با مرد جوانی به نام داود مواجه هستیم که با تنبور به تهران آمده و در پی شغلی است و در نهایت نیز پس از آشنایی با افسانه به گروه موسیقی زیرزمینی ملحق می شود.

دانلود فیلم خاله قورباغه خاله قورباغه مهربان و معاشرتی که بزرگترین مشکلش تنهایی و دور افتادگی از ۹۸ بچه‌اش است، در کنار شخصیت‌های جدیدی چون خواهر دوقلویش با نام آبجی باجی، پزشک جنگل با نام حکیمه باجی، همسایه طماع و خلافکارش با نام سمسارباشی، یاور افسانه‌ای‌اش با نام نخودی و نوه‌هیی که هرکدام از شهری یا کشوری به سراغش می آیند،برای بچه‌ها و بزرگترها، از مفاهیمی چون عواطف خانوادگی، دوستی، نشاط، همکاری، هوشمندی، میراث فرهنگی، مدیریت بحران و... قصه می‌گوید.

دانلود فیلم لازانیا  داستان فیلم لازانیا مضمونی اجتماعی با رگه های طنز دارد در واقع لازانیا یک طنز موقعیت با محوریت زندگی چند کودک است و بخش هایی از فیلمبرداری آن نیز در یک مدرسه انجام می شود و در خلاصه داستان این فیلم آمده که : تو کفتم!…کف! …می فهمی؟ تا نخورمت ولت نمی کنم!





:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: